Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Saturday, March 31, 2012

Cek mek molek

Dah lama mengidam nak makan cekmek molek nie....xpernah jumpa pulak ada jual kat mana2 kedai kt jb nie

Terpaksalah buat sendiri....beli keledek....rebus sampai empuk




Gaul rata ngan tepung gandum




Buat bentuk sesuka hati...jgn lupa letak gula sebelum nk gulung



Goreng




Tadaaaaa
Sedia utk dimakan....yummy...yummy





Sila abaikan rupabentuk yg xberapa nak cantik tu....yg penting sedappp...:-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Friday, March 30, 2012

@ KDN Setia Tropika

..semoga semuanya selesai arini....penat dah nk berulangalik ke sini..:-(





Tgh tunggu giliran....




- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Sinaran 2,Johor Bahru,Malaysia

Thursday, March 29, 2012

Restu IBU






TQ Sudi klik...klik...
 

Wednesday, March 28, 2012

Saya perlukan rehat...:-)

Tempoh seminggu shj utk siapkan arena d'boutique....dr mengecat, beli perabot,angkut barang, order ituini....semuanya siap dlm tempoh seminggu alhamduliilah....

Jualan pembukaan selama 2 hari amat menggalakkan 70++helai tudung selamat dijual selebihnya dijual online....syukur alhamdulillah...

Jadi saya perlukan rehat sebentar
Di samping nak belanja suami yg byk membantu....




Yg penting mesti ada spa utk dibelai.belai manja..:-)



Romantik dinner utk celebrate birthday si dia...:-)




Yg nie utk ank2...berendam sampai puas yer.....ganti balik hutang mama sbb xsempat nk bawa 3h g cuti2 masa cuti sekolah yg lepas....




Certeka-certeka saya nk g mana ni...?????



- Posted using BlogPress from my iPhone

Tuesday, March 27, 2012

Majlis Perasmian Arena D'Boutique


Alhamdulillah..syukur ke hadrat IIlahi......
semuanya berjalan seperti yang dirancang....Majlis Perasmian Arena D'Boutique diadakan pada 24 Mac 2012 sempena dengan jualan pembukaan yang diadakan selama dua hari...tercapai juga impian nak potong reben utk butik sendiri......

Jutaan terima kasih utk semua yang hadir memberikan sokongan .....















sedikit buah tangan utk tetamu yang hadir




terima kasih juga utk suami yang memberikan sokongan yg tak berbelah bagi utk isterinya ini...sanggup tunggu 2-3 jam tolong pilih2 tudung @ Butik FAREEDA Bangi walaupun ke sana sendirian.....THNX abang...;-)



InsyaAllah kami akan memberikan yang terbaik utk anda semua 
FANS FAREEDA @ Johor Bahru.....



TQ Sudi klik...klik...
 

Thursday, March 22, 2012

Arena D'Boutique ***My Dreams Come True***


BERITA BAIK utk semua fans FAREEDA di sekitar Johor Bahru..anda semua dijemput ke Jualan Pembukaan Arena D'Boutique pada hari Sabtu & Ahad (24 -25/3/2012) bermula jam 10 pagi-2 petang.Terdapat 100++ helai tudung menanti anda....Dapatkan diskaun-diskaun yang menarik, VIP Member Card, Free Gift bagi menghargai anda semua...Jumpa anda di alamat :1A, Jln Utama 43, Mutiara Square, Tmn Mutiara Rini, Skudai Johor
....jumpa di sana...







P/s- Alhamdulillah ...bersyukur ke hadrat IIlahi...bermula dr jualan kecil-kecilan tudung FAREEDA akhirnya terlaksana jua impian utk membuka mini galeri utk walk in customer....terima kasih yg tak terhingga utk suami tercinta, staf PTAB pn syabilah, en eby di atas kerjasama yg diberikan....dan juga utk ma tersayang di atas sokongan dan juga doa utk anakmu ini.....tidak lupa juga utk semua pelanggan2 yg tidak putus2 memberikan kepercayaan ...semoga ini adalah langkah permulaan ...semoga Allah mempermudahkan segala urusan hambaMu ini........Terima kasih semua...



TQ Sudi klik...klik... 
 

Tuesday, March 20, 2012

10 PERKARA YANG KITA LUPA UNTUK BERSYUKUR

10 PERKARA YANG KITA LUPA UNTUK BERSYUKUR... (SUNGGUH TAK TERFIKIR)

Sesungguhnya kita patut bersyukur…

1. untuk suami/isteri yang tidur berdengkur diwaktu malam, kerana beliau tidur disisi kita bukan dengan orang lain.
2. untuk anak/adik perempuan kita yang mengomel apabila mencuci pinggan, kerana itu bermakna dia berada di rumah, bukan dijalanan berpeleseran.
3. untuk cukai pendapatan yang kita kena bayar, kerana itu bermakna kita masih mempunyai pekerjaan.
4. untuk pakaian kita yang dah tak muat, kerana itu bermakna kita cukup makan.
5. untuk lantai yang perlu dimop, tingkap yang perlu dilap, dan rumah yang perlu dikemas, kerana itu bermakna kita mempunyai tempat tinggal.
6. untuk bunyi bising jiran-jiran, kerana itu bermakna kita masih lagi boleh mendengar.
7. untuk timbunan pakaian yang perlu dicuci/digosok kerana itu bermakna kita ada pakaian untuk dipakai.
8. untuk keletihan/kesakitan otot selepas seharian bekerja, kerana itu bermakna kita masih berupaya untuk kerja kuat.
9. untuk tempat letak kereta yang jauh daripada lif, kerana itu bermakna kita masih berupaya untuk berjalan.
10. untuk jam loceng yang berdering pada waktu pagi, kerana itu bermakna kita masih hidup untuk meneruskan hari tersebut.

Oleh itu, belajarlah untuk bersyukur…







TQ Sudi klik...klik..
.

Monday, March 19, 2012

Dealer / Reseller FAREEDA

Spt biasa hujung minggu-atleast 2 minggu sekali pergi bangi amik stok....:-)

Sempat posing2 dulu sementara nak tunggu tudung siap dijahit






Before balik jb singgah Ikea....shopping2 utk Arena d'Boutique





Minggu Nie sgt bizi dgn preparation utk opening butik saya.....doakan semoga segalanya dipermudahkan olehNya....aminnn


- Posted using BlogPress from my iPhone

Monday, March 12, 2012

Layan anak2....:-)

Jom tengok wayang....

Citer seefood xde pulak kt sini...so layan jer citer the Lorax..

























- Posted using BlogPress from my iPhone

Friday, March 9, 2012

Bila tiba musim peperiksaan....











- Posted using BlogPress from my iPhone

Tuesday, March 6, 2012

Happy birthday my little princess

Semoga menjadi anak yg solehah....

Humaira 6 tahun...:-)



Suha nasywa 5 tahun...:-)




Disebabkan beza sehari jer...walaupun thn berbeza so celebrate sama2









- Posted using BlogPress from my iPhone

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com