Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Monday, April 20, 2009

Pagi minggu yang malang....

Peristiwa yang berlaku pagi ahad semalam....
mama masih di bilik air nak amik air sembahyang...Humaira seperti biasa dah bangun awal & dah siap mandi dah...tiba-tiba terdengar dia menjerit and nangis...ingatkan cam biasa jer lah Humaira ni mmg lah manja sikit...pastu dengar papa marah dia...apahal pulak ni..terus jer keluar dr toilet..mama tgk tangan Maira dah tersiat..melecit..aduh...cam nak pitam dah tengok..rupanya dia masukkan tangan dia kat celah treadmill masa papa tgh nak exercise...apalagi tersangkut lah tgn yg gebu itu.....aduh sadis sungguh...sib baik boleh tarik keluar....sib baik masa tu x laju sangat......macam-macamlah kamu ni....




kat klinik....siap pesan ngan k long sebelum pergi...
" saya pergi klinik kejap...k long jaga Hadif yer :)"

sehari selepas kejadian...dah makin bengkak..tangan camtu lah..takut dia nak bukak tapak tangan tu.....ni lah ragam cucu tok ma sorang ni...huhuhhu....bila k long bangun tgk tangan adik dia ni...sedih lah pulak..nangis gak dia sensitif bila tgk adik dia dlm kesakitan..sayang jugak rupanya..siap cakap lagi "kenapa hari ni hari yang malang buat Humaira bukan hari yang malang untuk Hasya????" macam drama swasta lah pulak.....



9 comments:

  1. kesiannye maira...lain kali duk diam2 eh..

    ReplyDelete
  2. alahai siannya.... mesti sakit nak mandi..maklumla kena air...moga cepat sembuh yaa..

    ReplyDelete
  3. hehehe..tak thn ayat last hasya tuh. syg dia kt maira sgt2 ye..siap nanges skali tu..bagus sguh.

    Nway, kesiannya maira..aunty pon ee seriau dgr n tgk ur tgn comel tu bdarah2..

    Apapun, get well soon k.:)

    ReplyDelete
  4. aduh auntie yg tgk ni pun dah rasa cam ngilu tau!

    get well soon tau!

    ReplyDelete
  5. alamak..sedey baca ayat last tu seyes meleleh airmata..sejuka perut ibu mu nak

    ReplyDelete
  6. Hhihih..comeyla kak long ni...pandai amik ati..bila la boleh jumpa 3H lagi ni...

    ReplyDelete
  7. siannyer... sakit tuh... abis tangan dia... jgn lupa letak ubat ya...
    suka tgk 3H... semua chumel²

    ReplyDelete
  8. DIA KENA BILA CKGU??
    CIANNYE UMAIRA

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com