Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Tuesday, May 19, 2009

Sabar itu Separuh dari Iman...



Betullah ckp org kalau takut dilanda ombak, jgn berumah di tepi pantai...
itulah lumrah alam perniagaan ini...kena kuat semangat..mental & fizikal..telinga nak kena tebal...anggaplah segala teguran itu sebagai pemangkin untuk mempertingkatkan lagi kualiti dan memberi yang terbaik...
customers always right...
Tapi kesabaran itu kadang-kadang ada hadnya.....Hanya mampu berdoa agar Allah memberikan kekuatan & kesabaran pada diri ini agar dapat menghadapi segala pahit manis dunia biz ini..yang penting adalah untuk memberikan yg terbaik utk anak bangsa....bukan senang nak senang kan...
dan "tak mati dek keji dan tak hidup dek puji"

Hanya inilah kekuatan mama
-
-
-
-
-
-
-
-
-




dan juga family tersayang....



5 comments:

  1. jadikan segala teguran dan kritikan yang diterima sebagai satu cabaran dan jangan mudah menyerah kalah....

    ReplyDelete
  2. sabar yek... ni pasal biz awak ke??? akak pun kena gak baru2 ni dgn biz kek akak tu.... sib baik ramai yg beri semangat... nak buat camna kan..kita tak dpt nak puaskan hati semua org... yg penting ktia dah buat yg terbaik... yg selebihnya bertawakal je la..

    ReplyDelete
  3. tq..tq..atas sokongan kalian semua....

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com