Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Wednesday, May 25, 2011

Bila mood bercuti dah datang.....


  Serius nak bagitau...sebelum ni mmg xamik tahu pun kalau airasia ada buat sale ke tambang RM0 KE...MMG TAK AMIK peduli pun...mmg xde mood nk g jln2 nie...tapi tidak lagi sekarang nie...heheheh........kerja kerja juga....jalan tetap kena jalan gak....:)
so mulai sekarang akan pastikan tidak akan termiss semua tawaran hebat drpd AirAsia




Tapi masalahnya...mcm2 masalah teknikal akan berlaku....
nak booking tiket....dh dekat 10 kali still xberjaya....huaa....hua.....
sampai jer kat part pymt.....jum yg rm3k boleh jadi rm300k.....walllaaa
berapa kali cuba pun ttp camtu.....dh call centre...bgtau ada problem...suh cuba & cuba lagi....traffic jam....katanya.......berserah sahajalah.....ada rezeki adalah....arini cuba lagi...klu x berjaya gak...alamatnya naik BOT sajalah.....:(



TQ Sudi klik...klik...

3 comments:

  1. saya pun dah cuba booking tapi tk berjaya so malas dh cuba huhu

    ReplyDelete
  2. wow bestnye tapi masa terlalu mencemburui sha

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com