Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Wednesday, January 9, 2013

Sudah 9 Januari rupanya.....



nampaknya tahun nie xdpt diary free so td terpaksa juga g beli kat MPH singgah JUSCO jap lepas hantar Hadif ke Nuri.....dah 9 haribulan baru nak tulis diary...

sebenarnya tujuan utama diary ini bukanlah sbb nk tulis cerita2 sehari2 masa zaman 2 belajar dulu2...hehehhe kelakar bila diingat balik.....tp dulu2 pun yg rahsia xmo gak tulis dlm diary sbb saya tahu mesti ada org baca nnti .....hahahah......
jd simpan ajerlah dlm hati.....

bila zaman berlalu melalui usia dewasa kini....diary ini satu keperluaan bagi saya....



org biz macam saya mmg senang klu ada planner mcm ni....walaupun en suami kata..kan dah ada smartphone semua boleh simpan kt dlm tu......tapi saya lebih suka utk menulis......bila menulis ingatan itu lebih lama sikit.....;-)




beli juga buku dr idola saya Prof Dr Muhaya Mohamad...
utk santapan rohani



ini pulak buku tuisyen utk pelajar thn 1...al maklum sekarang silibus baru guna PBS....so tahun ni saya ajar thn 1 & pra sekolah + prinsip akaun......nak ajar yg senang je sbb x mau stress - stress....tp budak2 yg 6-7 tahun niee lagi lah memerlukan kesabaran nk mengajar mereka......cepat sgt boring nya.....;-)



p/s-semoga tahun ini akan lebih baik dr tahun2 sebelumnya...In Shaa Allah...

No comments:

Post a Comment

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com