Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Monday, February 22, 2010

Kuantan - Day 2



Date : 17 Februari 2010


Venue : Bukit Gambang Park, Kuantan















harga yang amat berpatutan...RM19.90 utk dewasa dan RM12.oo utk kanak-kanak...

kat dlm ni cashless...x perlu bawa duit utk masuk kat dlm..

semua boleh simpan kat locker jer...

tp kena beli top up...cam gelang nak beli apa2 tolak jer dr top up tu....

senang kan....sempat belikan Hadif seluar swimming....


3 beradik yang dah x sabar nak swimming

tgh tunggu papa beli tiket....







Hadif nampak cam excited...tp bila jejak jer kat air..terus menangis..huhu...

melekat jer kat mama / papa..takut....

besar sangat agaknya....dan ramai sangat org....

setakat kat kolam rumah tu beranilah......









posing dulu sebelum berenang..malas nak kelek camera lagi..

pastu terus simpan camera dlm locker...

so xdelah gambar 3H dalam air.....







Happy family....

























ok..dah nak balik dah...posing dulu k...







p/s : apa yang bestnya sebelum sampai lagi kat sini...

Hasya dah siap buat karangan..percutian bersama keluarga ke Bukit Gambang Park

....semangat betul..

oklah karangan utk budak tahun 1 ...:)


percutian yang menyeronokkan ...-kata hasya...








2 comments:

  1. kids mmg suka main-main air nih...

    ReplyDelete
  2. yer...berendam berjam-jam pun takpe....:)

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com