Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Thursday, March 11, 2010

Bila 2H dah pandai nak bertudung...


MaMa dah nasihatkan mereka kalau nak pahala lebih kenalah pakai tudung...Alhamdulillah...mereka mendengar kata....terutama Hasya....dah besar pun...melentur buluh biar dr rebungnya....Walaupun kadang-kadang...tak sempat katanya...so..mama jugaklah yg excited nak belikan tudung utk mereka...masa ada sale kat ariani aritu rembat 3 helai utk mereka + order lagik..huhhh...boleh tanya pulak buat apa nak beli tudung byk2 yerlah nak matching ngan baju...tulah susah bila dah ajar kena pandai matching tudung ngan baju...bila xde tudung yg matching ngan baju dah x mau pakai tudung...huhhh...high taste jugak ni...:)....like MaMa like doter.....

















koleksi tudung mereka..nie baru utk anaknya...
kalau mamanya satu hanger ni x cukup rasanya....






8 comments:

  1. Mama dia?Hahaha....mesti banyak tu!

    ReplyDelete
  2. wah byknye tudung ank2 ye...kalo tudung mamnye sure lg byk...kita pn ada gk hanger camni...senang nk gantung tudung awning

    ReplyDelete
  3. honey- beli kat IKEA - RM25 klu x silap...

    ReplyDelete
  4. mama tisya - klu tudung mama dia mesti double / triple hanger camnei.:)

    ReplyDelete
  5. Comelnyer 2H pakai tudung...macam muslimah sejati....

    Alhamdulillah...sejuk mata memandangkan biler anak2 kita bertudung ....shopping betul Mamanyer yer...

    ReplyDelete
  6. Aleyn-TQ..seronokkan..harap2 bertahanlah sampai bila2..InsyaAllah

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com