Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Thursday, March 25, 2010

Majlis Persandingan - 21032010

Majlis bersanding pulak...
tak habis-habis lagi cerita pasal kahwin..
apa yang menariknya...
masa majlis ni kami disambut dengan
hantu2 simpang renggam yang nak duit tol...eiiii....
dah Humaira & Hadif menangis ketakutan....
oklah dah penat nak story mory....
tgk gambar jerlah.....









kek yang ditempah dari Batrisya Delight




hantu pun nak tumpang glamer...


kami kumpulan merah...:)


tepung tawar...






rombongan kami sampai di tengah panas terik


tol..dari hantu2 kampung simpang renggam



potong kek..
























7 comments:

  1. meriahnya mjlis kawin ni...
    pelamin pon cun sgt2....
    siap ada hantu2 tu..
    mmg lain drp lain..

    ReplyDelete
  2. wawawa...meriahnya majlis kawen..merah menyala mak ngah hehe..datang bawak pesan ni..jengah la blogku tuk amik award yek =)

    ReplyDelete
  3. Naper ader bertopeng2 tuh...1st time lak nampak majlis gini....

    Tapi ttp meriah

    ReplyDelete
  4. LYaFRINA-mmg meriah ngan hantu2...first time g kenduri ada hantu

    YanaNuar-TQ nnti saya amik ok...

    Aleyn-mcm2 hantu ada...ada yg tua, yg pregnant pun ada

    Mumy-dah ada calon ker atau x tau nk pilih yg mana satu...:(

    ReplyDelete
  5. meriahnye...cake pun lawa..tp tkejut tgk hantu tol ;)

    ReplyDelete
  6. honeylanz-meriah...first time jumpa hantu tol..

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com