Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Wednesday, October 20, 2010

Teringatkan dirimu..akan menjadi rindu....:(

oh tuhan rindunya pada seseorang yang tak pernah aku lupakan...tiba-tiba perasaan itu hadir..lalu mataku berkaca jatuhlah titisan air mata apabila teringatkan dirinya....semalam sebelum tidur ..masa nak buat Things To Do ukt hari ni 20/10/2010...tiba2 hati menjadi sebak ......kalau dirimu masih ada tentu usiamu kini 62 tahun...dpt melihat kebahagian anak-anakmu yg kau didik tanpa jemu dari kecil hingga dewasa...alhamdulillah...anak-anakmu kini telah mampu utk berdiri sendiri..kami bahagia.....dpt juga melihat keletah manja cucu-cucumu...tapi apakan daya Allah lebih menyayangi.....tenanglah dirimu di sana..kami tidak pernah lupa mendoakan dirimu...semoga dikau ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.....aminnnn

pergi dan tak akan kembali...arwah abah tersayang

kami amat merinduimu.........

5 comments:

  1. Owh DIna...aku pun ada hari tiba2 bila aku rasa nak bercakap sangat dengan seseorang dan orang itu ialah arwah papa aku...

    Tiba-tiba teringat dia dah takde..rindu tak tertanggung rasa kadang2..

    Alfatihah

    ReplyDelete
  2. al fatihah untuk semua yang dah pergi meninggalkan kita termasuk arwah mama saya...allah lebih menyayangi diorang..semoga roh mereka tenang di sana...

    ReplyDelete
  3. alfatiha..
    aku pun tetiba teringat kat abah ko bila dulu tolong hantar kita pegi balik ke hostel.

    ReplyDelete
  4. sesiapa yg pernah kehilangan org yg terdekat yg disayangi pasti akan lebih terasa...

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com