Jom Klik...

Kawan-kawan MaMa - Peminat 3H..:)

Monday, August 30, 2010

Biskut raya yg paling senang..dan mesti dibuat tiap-tiap tahun...:)

Apalagi kalau bukan conflakes madu....senang bangatkan..rasanya semua org pun pandai buat kuih raya nie....tahun nie namanya conflakes madu warna-warni aidilfitri...sbb kak long yang pilih suruh letak manik2 yg berwarna-warni tu...kismis pun ada yg masih berbaki..so letak jer lah..tu yg nampak besar kismis tu..hentamjerlahlabu.....bila mood rajin dah datang...terpaksalah suruh papa keluarkan oven dr stor...huhu...almaklum setahun sekali baru nak guna...tempat yg paling sesuai adalah dlm stor....:) .hari minggu x ke mana-mana so rajinlah mama buat kuih raya nie....lepas berbuka....dan sempat jugak buat puding cocktail......semua yg simple2 jer...:)

tapi x tahulah sempat x nak tunggu raya nie...asyik kena cukai jer ngan 3H

huhhhh....sedappppp...:)
kalau ckp xsedap mama xnak buat lagi tau....:)



pembantu setia...






lepas nie nak cuba buat kek pulak lor...:)

1 comment:

  1. senang n sedap...mmg anak2 suka sgt mkn.....

    ReplyDelete

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com